۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بخش های بیمارستان قائم(عج) بردسیر
بخش اورژانس

این بخش  دارای600 متر مربع مساحت و 11 تخت فعال می باشد.

بخش اورژانس اين مركز روزانه 200-250 بيمار سرپايي و حدود 25-20 بيمار بستري پذيرش مي كند تمام بيماران بستري بعد از ويزيت پزشك عمومي توسط پزشک مقيم ويزيت مي شوند در صورت نياز مشاوره تخصصي بيمار انجام و به بخشهاي مورد نظر ارجاع داده مي شود در صورت نياز به خدمات بيشتر بعد از هماهنگي با ستاد هدايت بيمار اعزام مي گردد.

بخش دیالیز 

این بخش دارای 100 متر مربع مساحت و 3 تخت فعال می باشد.

بخش دياليز در سال 1388 راه اندازي شد و با داشتن كادر درماني مجرب خدمات به بيماران ارائه مي گردد .

بخش اطفال و نوزادان
بخش اطفال با 350 متر مربع مساحت دارای 10 تخت فعال و بخش نوزادان با 150 متر مربع مساحت دارای 6 تخت فعال می باشد كه با حضور دو متخصص اطفال و پرسنل  ورزيده خدمات مربوط به بيماران ارائه مي گردد.
بخش داخلی
این بخش دارای 472 متر مربع مساحت و 24 تخت فعال می باشد . که با دو متخصص داخلی و پرسنل مجرب خدمات ارائه می گردد.
بخش مراقبتهای ویژه ccu
این بخش 250 متر مربع مساحت و 4 تخت فعال دارد . اين بخش در سال 1385 راه اندازي شده است كه متخصصين داخلي بيماران را پذيرش و بستري مي كنند و مشاوره قلب بيماران در ايام هفته توسط متخصصين قلب انجام مي شود كادر درماني مجرب اين واحد ، خدمات مورد نياز را به بيماران ارائه مي دهند .
بخش جراحی و زنان 
بخش جراحی عمومی دارای 300 متر مربع مساحت و 8 تخت فعال و بخش زنان و زایمان 690 متر مربع مساحت دارای 12 تخت فعال می باشد. كه متخصص زنان و متخصص  جراحی بيماران را پذيرش و بستري مي كنند ارائه خدمات به بيماران زنان كه شامل سزارين – زايمان طبيعي –كورتاژ- و بيماريهاي زنان و اعمال جراحي می گردد.
بخش اعصاب و روان
این بخش 200 متر مربع مساحت دارای 10 تخت فعال می باشد. كه در دي ماه 94 راه اندازي شده است كه با حضور متخصص اعصاب و روان و پرسنل مجرب خدمات به بيماران ارائه مي گردد.
بخش زایشگاه 
اين واحد داراي 2 اتاق LDRو يك اتاق پره اكلامسي و يك اتاق ايزوله با حضور متخصص زنان و پرسنل مامايي خدمات به بيماران ارائه مي گردد.
 بخش اتاق عمل
داراي 2 اتاق عمل فعال است كه يك اتاق عمل جهت عمل هاي زنان و يك اتاق عمل جهت عملهاي جراحي و ارتوپد در نظر گرفته شده است كه با حضور متخصص بيهوشي و متخصصين مربوطه و كادر درماني مجرب خدمات به بيماران ارائه مي گردد.در ضمن اتاق عمل سوم در شرف راه اندازی می باشد .