۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور   

مسئولان SDH دانشگاه های قطب کشور در سومین روز از برگزاری کارگاه کشوری مولفه های اجتماعی سلامت در سازمان ها منطبق بر جشنواره ملی تعهد و مسئولیت اجتماعی سلامت از مجموعه کارخانه لاستیک بارز کرمان بازدید کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دبیر اجرایی مجمع ملی سلامت و جشنواره تعهد و مسئولیت اجتماعی سلامت در معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید گفت: امروز مسئولان SDH  که از 10 قطب دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این کارگاه شرکت کرده بودند، به صورت عملی آنچه را فرا گرفته بودند اجرا کردند.

 

دکتر" مسعود مطلبی قائن" افزود: این کار عملی در راستای فرآیند جشنواره استانی تعهد و مسئولیت اجتماعی سلامت برگزار شد تا شرکت کنندگان چنین کاری را در استان های خود اجرایی کنند.

 

 وی اضافه کرد: در این برنامه در ابتدا جلسه کارشناسی با مسئولان لاستیک بارز داشتیم که ضمن معرفی، بازدید از خط تولید و توزیع انجام شد.

 

وی اضافه کرد: در این بازدید نحوه گزارش گیری و نحوه برقرای ارتباط تشریح شد و بازدید کنندگان با فرآیند ارزیابی میدانی از سازمان ها آشنا شدند و بزودی در سطح دانشگاه های قطب و بعد از آن در سطح دانشگاه های استان ها اجرایی می شود.

 

گفتنی است در این بازدید دکتر عباس پرداختی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز حضور داشت.

 

کارگاه کشوری مولفه های اجتماعی سلامت در سازمان ها منطبق بر جشنواره ملی تعهد و مسئولیت اجتماعی سلامت 20 تا 22 شهریور ماه  به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.