۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ بهمن  

جلسه برنامه ریزی فعالیت کلینیک های سیار دندانپزشکی کرمان در دهه مبارک فجر، دوشنبه 1 بهمن ماه در محل معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

 

در این جلسه معاون اجتماعی دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان و نمایندگانی از موسسه خیریه کوثر مشیز، معاونت دانشجویی دانشگاه، دانشکده دندانپزشکی و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.

 

در این جلسه معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بر برنامه ریزی ارائه خدمات کلینیک های سیار دندانپزشکی در  شهرستان کرمان و شهرهای تابع آن تاکید کرد.

 

دکتر دهقانی بیان کرد: به واسطه پیشگیری از آسیب به بیماران و مراجعه کنندگان حتما از حضور فارغ التحصیلان دندانپزشکی استفاده شود که این امر در نگهداری وسایل و کیفیت خدمات تاثیر بسزایی دارد.

 

کارشناس امور خیرین معاونت اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده توسط کلینیک های سیار دندانپزشکی بیان کرد: این کلینیک ها با وجود مشکلاتی از جمله عدم پلاک گذاری و کمبود مواد ، خدمات ارزنده ای در مناطق محروم ارائه کرده اند.

 

در ادامه حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و مقرر شد که 4 دستگاه کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و موسسه خیریه کوثر مشیز به مدت دو روز در حاشیه شهر کرمان خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه دهند.