پشتیبانی سخت افزار:
شبکه و زیرساخت:
۱- نگهداری صحيح از كليه تجهيزات شبكه اعم از Active و Passive بر اساس استانداردهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات
۲- آگاهی كامل از كاربرد و نحوه عملكرد تجهيزات Active
۳- آگاهی كامل از نحوه ارتباط مراكز و دسترسي به شبكه اينترانت و اينترنت
۴- مطلع نمودن مديريت فناوری اطلاعات و ارتباطات از هرگونه تغيير، تحول و نيازها
۵- عيب يابی و رفع مشكل شبكهای كليه سيستمهای كامپيوتری موجود در مركز مربوطه ( IP وكارت شبكه و... )
۶- آشنايی با سيستم عامل های سرورهای عملياتی و مفاهيم اوليه شبكه Network + ( اختصاصي كارشناسان )
۷- مطلع بودن از انجام هرگونه عمليات عمرانی جدید و تلاش جهت حفظ و نگهداری تجهيزات شبكه و توسعه آن
۸- نظارت بر صحت عملکرد ups
پشتیبانی نرم افزار:
۱- پيگيری و ارائه راهكارهای مناسب جهت رفع مشكلات نرم افزاری و بهبود سيستم
۲- مشاوره به واحد مربوطه جهت مكانيزه كردن فرايندها
۳-هماهنگی با مديريت فناوری اطلاعات در خصوص عقد قراردادهای پشتيبانی نرم افزارها
۴-همكاری در تهيه RFP (تهيه، تنظيم و مستند سازی نيازها و انتظارات واحد از نرم افزار مورد تقاضا)
۵- آشنایی فنی با نرم افزارها و سخت افزارهای مربوطه ( مانند حضور وغياب و دستگاه تايمكس ... )
۶- آگاهي از كليات (حيطه و نوع فعاليت های تحت پوشش) نرم افزارهای واحد مربوطه جهت پيگيری مناسب تر مسائل مربوطه
۷- نظارت و پيگيری روند تهيه فايل پشتيبان (Backup data ) از نرم افزارها بصورت دوره ای و آرشيو آنها
۸- تاييد اتمام كار پروژه ها و يا فاكتورهای نرم افزاری
۹- مطلع بودن از هر گونه تغيير و تحول نرم افزاری در واحد محل خدمت
۱۰- راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز واحد و ارائه راهکارها و مشاوره در پیاده سازی هرچه بهتر نرم افزار در واحدهای زیر مجموعه
پشتیبانی وب سایت:
۱- آشنایی با نرم افزار وب سايت دانشگاه و ويرايشگر آن و آدرس های وب سايت واحدها
۲- بررسی وب سايت های واحدهای مختلف واعلام نظرات به مديريت فناوری اطلاعات جهت بهتر شدن كيفيت تمامی وب سايت های زير مجموعه
۳- آشنایی با استانداردهای طراحی وب سايت ( از طريق بازديد از سايتهای مختلف )
۴- به روز نگه داشتن مطالب وب سايت ( اخبار و اطلاعيه و ... )
۵- نظارت كارشناس IT برروی كار رابط وب سايت ( در صورت متفاوت بودن رابطان )
۶- حضور فعال در برنامه ها و پروژه وبومتريكس