۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

تاریخ ایجاد: ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ مرداد   تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۸ دي   

جلسه گسترش ارتباطات بین المللی در حوزه آموزش پزشکی و مرجعیت علمی 9 اردیبهشت ماه 1397 همزمان با دومین روز از هفته آموزش و با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده داروسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی امور بین الملل دانشگاه، این جلسه با صحبت های دکتر حیدری، رئیس دانشکده داروسازی، آغاز شد و در ادامه دکتر فصیحی، معاون آموزشی دانشگاه، در خصوص اهمیت بین المللی سازی و گسترش آن در بخش آموزش و وضعیت کنونی دانشگاه و هچنین توانمندی های دانشگاه در این زمینه سخنرانی کرد.

دکتر احمدی سرپرست دانشجویان خارجی نیز در این نشست در زمینه تاریخچه و اهداف مدیریت روابط بین الملل دانشگاه و همچنین در خصوص فعالیت های در حال انجام این واحد در زمینه همکاری های بین المللی با دانشگاه ها و موسسات خارج از کشور و نحوه همکاری اعضای هیات علمی توضیحاتی را ارائه کرد.

همچنین دکتر مقتدری مسئول اعتبار بخشی دانشگاه و دکتر اسحاقی معاون دبیرخانه مراکز همکار سازمان جهانی بهداشت مستقر در روابط بین الملل نیز مطالبی را در این رابطه ارائه کردند.

دکتر دهنویه مسئول بسته آینده نگری و مرجعیت علمی در آموزش پزشکی در اين خصوص بويژه بسته آينده نگاری و اهمیت این قسمت در امر آموزش و دیگر اهداف این برنامه توضيحاتی ارائه کرد.