۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 24923-16700      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد   تعداد بازدید : 1003

کارگاه پدافند غیر عامل در پردیزه دانشگاه برگزار شد

کارگاه پدافند غیر عامل، با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده پرستاری و کارکنان پردیزه در محل سالن دکتر مداح دانشکده پرستاری برگزار شد.

در این کارگاه، غلامرضا نویدی مدیر کل اداری مالی استانداری (مدیر کل اسبق پدافند غیر عامل) با اشاره به اهمیت مبحث امنیت، راهکارهای عملی جهت مقابله با سوانحی که جان و مال مردم را تهدید می‌کند را ارائه نمود .

وی همچنین افزود :پدافند غیر عامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری نمود.

 غلامرضا نویدی در زمینه سیاست های پدافند غیر عامل گفت: سیاست های اصلی پدافند غیر عامل مبتنی بر بقا و حفظ امنیت بوده و هدف کلی پدافند غیرعامل، ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های مورد نیاز مردم است، تا بتدریج شرایطی را برای امنیت ایجاد نماید و در واقع پدافند غیر عامل مربوط به دوران صلح است که خود باعث کاهش هزینه ها، جلوگیری از اتلاف وقت، انرژی و بالا بردن ضریب امنیت در جامعه است.

این کارگاه با هماهنگی رابط آموزشی دانشکده معصومه یزدانشناس و واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه برگزار شد که با رضایت و استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان روبرو شد .


نظر شما :
captcha