۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 24923-19027      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ بهمن   تعداد بازدید : 949
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان:

دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون بیشترین همکاری را در سطح کشور با این شورا داشته است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در نشستی که با مدیر دانشکده و دانشجویان دکتری تخصصی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی داشت اظهار داشت: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیشترین همکاری را درسطح کشور با این شورا داشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، سردار حسین چناریان چهارشنبه 20 بهمن ماه در جلسه ای که به منظور آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده با فعالیت های دفتر پژوهشی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین هماهنگی و تسهیل همکاری های مشترک با حضور مدیریت و دانشجویان دکتری تخصصی این دانشکده ترتیب داده شده بود در محل کارگاه دکترای مدیریت این دانشکده شرکت کرد.

سردار چناریان گفت: تاکنون مبارزه با مواد مخدر در سطح جامعه به صورت مبارزه مقابله ای، فیزیکی و قضایی بوده و در این راه 3864شهید تقدیم کشور کرده ایم، اما در این مقابله توجه چندانی به تقاضا نشده است.

وی تصریح کرد که مبارزه با این پدیده باید به صورت جامع باشد.

وی در ادامه افزود: پدیده اعتیاد وابسته به سه عنصر انسان اعتیادپذیر، محیط مساعد و آسیب زا و فرد مصرف کننده است و برای مقابله جامع با پدیده مصرف مواد مخدر لازم است علاوه بر مبارزه با عرضه آن، با کاهش تقاضای مواد مخدر نیز از طریق راهکارهای فرهنگی، پیشگیری، درمان و صیانت در دستور کار قرار گیرد.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیشترین همکاری را با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان داشته، ادامه و تعمیق این همکاری ها را خواستار شد.

 

نظر شما :
captcha
نظرات بینندگان
 
نمایش بیشتر...