۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25281-28131      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ يکشنبه ۸ ارديبهشت   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۲ ارديبهشت    تعداد بازدید : 1245
در نشست تبیین سیاست های دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان شد:

تاکید رئیس دانشگاه بر بهینه سازی منابع، استقرار نظام ارجاع و الکترونیکی شدن پرونده سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان یکی از اولویت های امسال را بهینه سازی منابع و صرفه جویی در هزینه ها، استقرار نظام ارجاع سلامت و الکترونیکی شدن پرونده سلامت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان،  دکتر حمید رضا رشیدی نژاد در نشست تبیین سیاست های دانشگاه در سال جاری با حضور مدیران شبکه های بهداشت و درمان  شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه گفت: اصل و بنای امسال را باید بر حفظ منابع بگذاریم و در محقق شدن این امر مدیران باید مداخله جدی داشته باشند.

 

وی با اشاره به برنامه های تکلیفی وزارتخانه در سال جاری گفت: اجرایی شدن سیستم ارجاع و الکترونیکی شدن پرونده سلامت یکی از برنامه هایی است که امسال باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: تا زمانی که سیستم ارجاع واقعی را اجرایی نکنیم هزینه های مردم،دولت و وزارتخانه زیاد می شود و کیفیت خدمات  درمانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

وی ادامه داد: اجرایی نشدن سیستم ارجاع باعث سردرگمی بیماران و نارضایتی می شود و این مشکل ها با نظام ارجاع برطرف می شود.

 

دکتر رشیدی نژاد با بیان اینکه ستاد اجرایی سیستم ارجاع و الکترونیکی شدن پرونده سلامت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل شده است، گفت: این ستاد باید در شهرستان ها به مدیریت رئیس شبکه تشکیل شود.

 

وی گفت: آنچه که مردم، دولت و وزارتخانه از ما می خواهد استقرار سیستم ارجاع و الکترونیکی کردن پرونده سلامت است و لازمه محقق شدن آن حفظ منابع است .

 

دکتررشیدی نژاد توصیه کرد: از هزینه های اضافی باید پرهیز کنیم  و در راستای این رسالت ضروری است گام برداریم.

 

IMG_0001
IMG_0003
IMG_0005
IMG_0007
IMG_0011
IMG_0012
IMG_0014
IMG_0019
IMG_0020
IMG_0024
نظر شما :
captcha