۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 27761-28756      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ خرداد    تعداد بازدید : 1114

آغاز ثبت نام طرح ضیافت اندیشه اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان

ثبت نام طرح ضیافت اندیشه اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، شرایط برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در تابستان سال 1398 به شرح ذیل اعلام می شود:

با توجه به برگزاری طرح ضیافت در سال گذشته در دو بخش  کرمان و مشهد مقدس وهمچنین رضایت مطلوب اساتید شرکت کننده در طرح از برگزاری دوره در مشهد مقدس، مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه در نظر دارد امسال نیز بخشی از طرح ضیافت اندیشه در مشهد مقدس با شرایط ذیل برگزار نماید.

طرح ضیافت در بازه زمانی 18 لغایت 27 تیرماه98 و در محل هتل پنج ستاره سی نور به مدت چهار روز برگزار خواهد شد که زمان دقیق طرح در این بازه زمانی متعاقبا اعلام می شود.

 به منظور کاهش ساعت کلاسی در مشهد و استفاده حداکثری از فضای معنوی حرم مطهر امام رضا علیه السلام، حداقل 8ساعت از ساعات آموزشی دوره مذکور در کرمان برگزار خواهد شد.

سرانه هزینه ای برای اسکان و پذیرائی هر نفر عضو محترم هیئت علمی به میزان 1/500/000 تومان برآورد شده است که از این میزان سهم پرداختی عضو هیئت علمی به میزان 300/000 تومان در نظر گرفته شده است و مابقی هزینه های اسکان و پذیرائی توسط معاونت محترم آموزشی دانشگاه پرداخت خواهد شد.

نحوه ایاب و ذهاب: به دلیل افزایش قابل توجه بلیت هواپیما در مسیر کرمان-مشهد و بالعکس به مبلغ تقریبی 900/000 تومان و به جهت کاهش هزینه سرانه هر فرد در هزینه های تمام شده؛ ایاب و ذهاب و نحوه آن به عهده خود اساتید میباشد. اساتید ارجمند در صورت انتخاب هواپیما، قطار یا وسیله شخصی می­بایست در زمان اعلام شده در هتل سی نور مشهد حضور داشته باشند و پذیرش خود را انجام دهند.

همچنین در خصوص حضور خانواده اساتید، محدودیت خاصی در نظر گرفته نشده و البته تمامی هزینه های همراهیان به عهده خود فرد و با تعرفه هماهنگ شده توسط معاونت آموزشی با هتل سی نور خواهد بود.

چنانچه اساتید محترم برگزاری کامل دوره در کرمان را ترجیح میدهند، خواهشمند است گزینه دوم را انتخاب نمایند.

اساتید ارجمند در صورت تمایل به شرکت در طرح ضیافت با شرایط فوق الذکر، میتوانند حداکثر تا تاریخ98/3/17 با مراجعه به سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، نسبت به انجام ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

 

نظر شما :
captcha