۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 27761-29135      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير    تعداد بازدید : 926

نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان انجام و نتایج آن در سایت عتبات دانشگاهیان کشور به نشانی www.labbayk.ir اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به نقل از شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان، در این دوره نزدیک به 3700 نفر از دانشگاهیان استان کرمان جهت اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کرده اند که این تعداد در قالب 10 کاروان، از ابتدای مرداد ماه تا هفته اول مهرماه به این سفر معنوی اعزام خواهند شد. (متقاضیان اعزام به عتبات عالیات که اسامی آن ها در قرعه کشی اعلام نشده است می توانند با مراجعه حضوری و تحویل مدارک، درخواست خود را ثبت نموده تا در صورت امکان نسبت به اعزام ایشان اقدام گردد)

گفتنی است پذیرفته شدگان در قرعه کشی باید پس از نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir، نسبت به تحویل مدارک خود (مطابق با دفترچه راهنما) به شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان به نشانی کرمان، ابتدای اتوبان هفت باغ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان شماره 1 (ساختمان مرکزی)، طبقه دوم، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان به صورت ذخیره نیز می توانند در صورت وجود ظرفیت اعزام، نسبت به دریافت وام و تحویل مدارک خود به شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان اقدام نمایند. لازم به ذکر است اولویت اعزام با کسانی است که مدارک خود را سریعتر تحویل دهند.

تذکر: دانشجویان پسر كه از معافيت تحصيلي استفاده مي‌نمايند، اعم از اینکه قبلا گذرنامه داشته یا نداشته اند؛ می بایست فرم تعهد نامه مجوز خروج از کشورکه در سامانه عتبات دانشگاهیان (پروفایل شخصی) موجود است را به صورت اینترنتی تکمیل نموده و پرینت آن را به شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان تحويل دهند.

 

نظر شما :
captcha