دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کد : 18330-34153      تاریخ انتشار : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي تعداد بازدید : 35788

اخبار و اطلاعیه ها | اطلاعیه روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه

اطلاعیه روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه
دومین دوره از طرح دانش افزایی

به گزارش روابط عمومی دفنر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به نقل از مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه، دومین دوره از طرح دانش افزایی اعضاء محترم هیئت علمی در سالجاری از 12 لغایت 18 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بنا به گزارش رسیده این دوره از طرح دانش افزایی با عناوین "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در سرفصل اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی و  " اخلاق حرفه ای پزشکی"  در سرفصل اخلاق حرفه ای برگزار خواهد شد.

در این دوره از طرح، دوره آموزشی " بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در  دو گروه 25 نفره ویژه اعضاء محترم هیئت علمی گروههای پایه و  همچنین دوره آموزشی  "اخلاق حرفه ای پزشکی" نیز در یک گروه 25نفره ویژه اعضاء محترم هیئت علمی گروههای بالینی برگزار خواهد شد.

بدیهی است اولویت ثبت نام در هر عنوان با گروههای اعلام شده می­باشد و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از اساتید سایر گروهها نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد.

زمان برگزاری کلاسهای آموزشی این دوره از طرح در موضوع آموزشی "بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" که با اولویت حضور اساتید گروههای پایه برگزار میگردد، از روز شنبه مورخ 12/11/98 لغایت سه شنبه 15/11/98 می­باشد. این دوره در قالب دو گروه مجزا و  به ترتیب از ساعت 8صبح لغایت 11:30 برای گروه اول و  نیز از ساعت 13:30 لغایت 17 برای گروه دوم  برگزار خواهد شد. ثبت نام کنندگان در دوره بیانیه گام دوم به ترتیب زمان ثبت نام، ابتدا در گروه اول(ساعت 8لغایت11:30) و پس از آن در گروه دوم(ساعت 13:30 لغایت17) کلاسبندی خواهند شد.

زمان برگزاری کلاسهای آموزشی موضوع "اخلاق حرفه ای پزشکی" نیز از عصر روز چهارشنبه 16/11/98 آغاز و تا ظهر جمعه 18/11/98 ادامه خواهد یافت. ساعات برگزاری کلاسهای این دوره آموزشی که به دلیل مشغله درمانی اساتید بالینی در طول هفته، در روزهای پایانی هفته انتخاب شده است؛ به ترتیب از ساعت 13:30 لغایت 17 در عصر روز چهارشنبه، ساعت 8صبح لغایت 11:30 و ساعت 13:30 لغایت 17 روز پنج شنبه هفدهم بهمن و همچنین ساعت 8 لغایت 11:30 صبح جمعه 18بهمن برگزار خواهد شد.

 اعضاء محترم هیئت علمی گروههای بالینی که در دوره اخلاق حرفه ای پزشکی تابستان سال جاری و با تدریس حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا آل بویه شرکت داشته اند، به دلیل تکراری  بودن موضوع نمی­توانند در این دوره آموزش اخلاق حرفه ای پزشکی شرکت نمایند.

با توجه به درخواستهای مطرح شده از سوی شرکت کنندگان در دوره های قبلی طرح ضیافت اندیشه اساتید و همچنین الزام آموزشی مبنی بر رعایت سقف 25 نفره در هر دوره آموزشی، به اطلاع اساتید محترم میرساند که در این دوره از طرح ضیافت، سقف 25 نفره رعایت خواهد شد و امکان افزایش ظرفیت به هیچ عنوان نخواهد بود.

زمان ثبت نام از امروز یکشنبه 22دی ماه لغایت دوشنبه 30 دی ماه خواهد بود.

جهت ثبت نام بر روی لینک ذیل کلیک نمائید.

http://reg2.ziafatasatid.nahad.ir/login.php