۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تاریخ ایجاد: ۱۳۹۶ شنبه ۳ تير   تاریخ بروزرسانی: ۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ شهريور   

  محمد خواجه ندیک

 

سمت : مسئول مرکز حوادث و فوریت های

   

پزشکی و EOC شبکه بهداشت و درمان

                                                                                                                                                                                                تحصیلات : لیسانس پرستاری

 

تلفن تماس34116885-034

 

                                                                                          

                                                                                                               

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

شرح وظایف:

 

  1- نظارت، هدایت، فرماندهی عملیات و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی (تریاژ، انتقال و درمان‌های فوری بیماران و مصدومین در

 

   فوریت‌های پزشکی) در منطقه تحت پوشش در چارچوب نظام شبکه ارائه خدمات سلامت.

 

  2مدیریت، نظارت و ارزیابی عملكرد مرکز ارتباطات، مراکز پیام و پایگاه‌های 115 از جهت مطابقت با شاخص‌ها و استانداردها، فرایندهای طراحی‌شده

 

    و ظرفیت‌های قابل‌استفاده. 

 

  3بهبود استاندارد و تکمیل پوشش کامل شبکه ارتباطی پایگاه‌های اورژانس 115 و مرکز شهرستان و پیگیری و رفع نقاط کور در حد امکان.

 

  4نظارت، هدایت، فرماندهی عملیات و ارائه خدمات فوریت‌های پیش بیمارستانی در منطقه تحت پوشش.

 

  5تشكیل تیم‌های عملیات و ارزیاب در محدوده شهرستان.

 

  6اجرای آموزش‌های عمومی مردم و ادارات، ارگان‌ها، در زمینه‌های خود امدادی و دگر امدادی، احیا، فوریت‌های پزشکی و ... .

 

  7همکاری با سازمان‌های امدادی و برگزاری فعالیت‌های مشترک مانند مانورها و عملیات، کارگاه‌های آموزشی در چارچوب مأموریت‌های سازمانی.

 

  8بررسی و برنامه‌ریزی به‌منظور افزایش ظرفیت توان اورژانس 115 و ستاد هدایت امور درمان با توجه ایام ویژه مذهبی یا امنیتی شهرستان

   

   و برنامه‌ریزی استقرارهای موردنیاز در ایام مذهبی و مناسبتی.

 

  9پاسخگویی  به استعلامات مراجع قضایی، انتظامی، بیمه‌ها، دادگاه‌ها و ...

 

  10بررسی و رسیدگی به مشکلات بین اورژانس 115 و مراکز درمانی از قبیل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و ... در خصوص بیمار فوریتی.

 

  11رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات و شکایت گیرنده‌های خدمات از شبکه فوریت‌های پیش بیمارستانی .

 

  12بررسی وضعیت تماس‌های تلفنی درخواست امداد و مشاوره و نیز پیگیری برخورد قانونی با مزاحمین تلفنی 116 از طریق مراجع قضایی.