۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25281-45444      تاریخ ایجاد : ۱۴۰۱ شنبه ۱۷ ارديبهشت   آخرین بروزرسانی : ۱۴۰۱ شنبه ۱۷ ارديبهشت    تعداد بازدید : 4094

پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت هفته سلامت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت، از تلاش ها و زحمات همکاران حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کرمان قدردانی کرد. متن پیام به این شرح است:

هفته سلامت امسال را با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» آغاز می کنیم. انتخاب این شعار به معنی این است که نباید فراموش کنیم تا زمانی که محیط زندگی ما سالم نباشد سلامت ما و سایر موجودات نیز در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

 

همانگونه که می دانید تغییرات اقلیمی، حوادث و بلایای طبیعی مثل خشکسالی، سیل، هوای آلوده و... موضوعاتي هستند که سلامت و محیط زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهند و برای رفع این تهدیدات نیاز به چاره اندیشی های جهانی است و کشورها هر کدام باید به سهم خود نقش موثری را در تامین سلامت ایفا کنند.

هفته سلامت فرصت مناسبی است برای تغییر دیدگاه همگان نسبت به این موضوع حساس و اینکه هر کس به سهم خود در حفظ محیط، طبیعت و زیستگاه خود وظیفه و نقش مهم و ارزشمندی دارد.

 

  لازم است در این مجال و به بهانه هفته سلامت به فعالیت هایی که دانشگاه های علوم پزشکی به تبع از وزارت بهداشت در راستای تامین و ارتقای بهداشت، درمان و آموزش یک یک افراد جامعه اشاره ای داشته باشم.

 

 در این دوسالی که از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد حوزه سلامت تمام سعی و تلاش خود را کرده است تا به بهترین نحو این بیماری را مدیریت کند. دغدغه های مسئولان بهداشت و درمان ارتقای سطح بهداشتی و درمانی جامعه است و در این راستا فعالیت های بسیاری را انجام داده و در دست انجام دارد.

 

امید است بتوانیم به خوبی از عهده مسئولیتی که بر دوشمان نهاده شده است برآییم.

 

 در پایان ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت، آغاز هفته سلامت را به مردم شریف استان کرمان و به ویژه همکاران حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کرمان و همه عزیزانی که در حفظ سلامت مردم نقش دارند، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می نمایم

.

 

 

دکتر مهدی احمدی‌نژاد

سرپرست دانشگاه

نظر شما :
captcha